RSS

Sunday, July 18, 2010

Mat rempit jadi chef.



Lokasi: Kedai roti La Boheme, Mid Valley, KL.

Setiap kali sampai Mid, kedai inilah lokasi pertama kami. La Boheme. Bermacam-macam jenis roti dan kek yang ada di kedai ini. Harga pun murah. Sebagai seorang penggemar roti-rotian, aku boleh jamin roti-roti dan kek di kedai ni memang sedap. Tapi semalam aku terkejut dan terasa geli perut pun ada bila terpandang gambar di atas... Dari tanggapan karut marut aku, chef yang reka kek ni dulu seorang mat rempit... Sesiapa yang dah tengok cerita Remp-it, diorang akan faham apa yang aku cuba sampaikan... Hahaha... Dan kepada yang berminat nak mencuba Kek Macha ni, bolehlah ke kedai roti La Boheme di Mid Valley KL... Gambar kedua tu adalah salah satu doughnut sedap yang dah jadi santapan aku.

0 kritik - kritik:

Post a Comment

Powered by Blogger.
There was an error in this gadget